Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over payrolling of uitzenden? Wij helpen u graag verder.
Vragen door werknemers
Als u start met werken via Easiflex ontvangt u van ons inloggegevens voor het Flexportaal. Hier kunt u al uw gegevens terugvinden en ook uw loonspecificaties
Op uw loonspecificatie ziet u een kopje ‘omschrijving’. Hieronder ziet u zowel vakantiedagen als vakantiegeld staan. Beiden worden in bruto bedragen aangegeven.
- Word je wekelijks betaald, dan ontvang je je vakantiegeld in de eerste volle week van juni.
- Krijg je vier-wekelijks betaald, dan ontvang je je vakantiegeld 21 juni (het verschilt per bank of je het daadwerkelijk op 21 juni ontvangt of de dag erna)
- Indien je gestopt bent met werken worden de reserveringen automatisch na zes weken uitbetaald. Mocht je dit eerder willen, stuur dan een mail naar info@easiflex.nl.
- ABU: de eerste week van juni
- ABU: mogelijk na 5 werkdagen niet te hebben gewerkt
- NBBU: de laatste week van mei of op verzoek van werknemer kan dit wekelijks meegenomen worden met de betalingen.
- Indien u gestopt bent met werken worden uw reserveringen automatisch na zes weken uitbetaald. Mocht u dit eerder willen kunt u een mail sturen naar info@easiflex.nl.
U dient zich minimaal 1 uur voordat uw werk begint ziek te melden bij Easiflex. Dit kan alleen telefonisch op het nummer 06 413 267 42. Het is belangrijk dat wij bij de ziekmelding uw mailadres en telefoonnummer ontvangen en daarnaast de naam van het bedrijf waar u via ons werkzaam bent. U dient zich ook ziek te melden bij het bedrijf waar u werkzaam bent.
Vragen door werkgevers
Dit kunt u per mail opvragen op; info@easiflex.nl
Algemene vragen
- Telefonisch maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur.
- U kunt een mail sturen naar info@easiflex.nl.
Contactgegevens
Easiflex B.V.
Avignonlaan 12
5627 GA Eindhoven
T. 040 711 44 14 / M. 06 413 267 42
E. info@easiflex.nl